Aankomst met pech - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Aankomst met pech - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Aankomst met pech

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

01 November 2006 | Australië, Sydney

Hey daar, eindelijk aangekomen in Sydney! Met een heerlijk zonnetje, zo'n dertig graden dus de ideale ontvangst. Behalve dan dat ik mijn backpack kwijt ben!! Waar deze zich bevindt? Ergens tussen Honkong en de rest van de wereld.. Maar als t een beetje meezit heb ik die morgen weer terug (hoop ik). Want ja, ik heb niet echt veel in mijn rugtasje zitten... Hongkong was wel oke om eens mee te maken, de guesthouse van charlie chan nogal een tegenvaller. Met 7 man op een piepklein kamertje met douche en toilet gecombineerd. Niet echt een bijzonder mooie stad maar we kregen een uitgebreide rondleiding van een onverstaanbare gids. Onder andere met een boottochtje en we zijn naar een punt gegaan met uitzicht over de stad. En toen begon ik al een klein beetje misselijk te worden.. Waarschijnlijk de combinatie bus-slecht eten en weinig rust. Ik had dus al een nachtje overgeslagen in het vliegtuig... Tijdens de vlucht van Hongkong naar Sydney werd dat er niet beter op! Na 2 keer overgeven zag ik er weer frisser uit. Ja, het begint een beetje onsmakelijk te worden haha. Maar nu ik eenmaal in Sydney ben is het weer helemaal ok. Net een verfrissende douche gehad en vanavond gaan we lekker uiteten. Voor de rest vd week ligt er ook een heel schema voor ons klaar, waaronder morgen een heerlijk catamaran tochtje en een bbq. Ik ga stoppen, jullie horen snel weer vanuit Sydney. (hopelijk met tas!)

  • 02 November 2006 - 19:15

    Anne-Marie:

    Ey backpacker (maar dan zonder backpack),

    Leuk om je eerste, soms onsmakelijke, bericht vanuit Sydney te lezen. Hopelijk word je snel herenigd met je tas, want dat reist toch een stuk makkelijker.

  • 03 November 2006 - 18:46

    De Fizzjes:

    Zo hee das een mooi binnenkomer!Ziek geweest en 1 vd ergste dingen die een backpaker kan overkomen; je tas verliezen en dat in 1 week! Maar goed dat heb je dus al gehad, nu kan het alleen nog maar beter worden, en das een super vooruitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 37029

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 01 Mei 2018

Van Tokyo tot ...

16 December 2011 - 02 December 2012

Latijns-Amerika en Afrika

05 April 2010 - 01 Juni 2010

USA

30 Oktober 2006 - 18 September 2007

Australië, Nieuw Zeeland, Thailand en Bali

Landen bezocht: