Inpakken en wegwezen... - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen... - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen...

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

23 Oktober 2006 | Nederland, Emmeloord

Het aftellen is nu echt begonnen! Maandag 30 oktober 13.15 uur begeef ik mij als het goed is ergens boven Nederland, dus als je wat ziet vliegen... Eerste bestemming is Sydney. Na weken van voorbereiden (mmh.. veel uitslapen en de werkloze uithangen) boeken lezen, filmpjes kijken en luisteren naar de wijze raad van ervaren reizigers ;) Best wel een gedoe om alles te regelen en ik zal vast wel wat vergeten. Maar ook dat zal zich ongetwijfeld weer oplossen dan. Heb inmiddels afscheid moeten nemen van mijn otootje (rijdt nu ergens rond in de buurt van Alkmaar... zonder mij. raar hoor...) Het autohandelaartje spelen ging mij trouwens steeds beter af, weet alles van lekkende uitlaten bijvoorbeeld. Dat alles kan binnenkort nog wel eens van pas komen.

Mijn reisplannen zijn onder voorbehoud, maar ongeveer is dit het uitgangspunt: Van Amsterdam naar Sydney met een tussenstop in Hongkong. Na 10 dagen Sydney vertrek ik naar Nieuw Zeeland en zal ik in anderhalve maand van het noordereiland naar het zuidereiland trekken. Kerst en Oud en Nieuw vier ik in Sydney, waarna ik waarschijnlijk naar het zuiden afzak richting Melbourne en Tasmanië. Vanaf daar is de route grofweg middendoor naar boven (Adelaide-Alice Springs-Darwin) en vanuit het noorden via de oostkust weer naar beneden (Cairns-Brisbane-Sydney). Maar misschien besluit ik toch om ook de westkust op te zoeken... Op de terugweg naar huis maak ik nog een stopover in Thailand, waar ik ook nog enkele weken wil rondreizen. Tsja, tis maar een planning natuurlijk!

pffff, het schijnt al zo'n 25 graden te zijn in Sydney... Best wel een goed vooruitzicht he haha, nee ik probeer jullie niet de ogen uit te steken, wie weet maken jullie nog een elfstedentocht mee dit jaar!

Ik zal jullie hier zo vaak als kan op de hoogte houden van mijn avonturen 'down under' en laat jullie commentaar vooral niet achterwege ;) Ga ik nu nog even verder met de laatste voorbereidingen... Volgende bericht zal waarschijnlijk al vanuit Sydney zijn!

  • 23 Oktober 2006 - 16:05

    Sander:

    Geniet nog maar even van al het pracht en praal in NL. Alvast een fijne reis.

    Sander

  • 24 Oktober 2006 - 07:44

    Miranda:

    Ziet er goed uit allemaal! Van onze kant alvast heel veel plezier, zie je zondag nog ff!!! groet Miranda en Richard.

  • 28 Oktober 2006 - 12:03

    Annie En Piet Dongen:

    Dit is de kennismaking met jouw "site"
    Ziet er verzorgd uit !
    Marco, maandag een goeie reis en geniet van je trip.

  • 30 Oktober 2006 - 09:16

    De Fizzzzzzjes:

    WELKOM op je eerste bestemming! Wat een geweldig avontuur ben jij ingestapt zeg, en gelukkig kunnen we het mooi volgen via je site, dus wel regelmatig wat van je laten horen he!
    HEEEL VEEL PLEZIER NAMENS ONS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 37057

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 01 Mei 2018

Van Tokyo tot ...

16 December 2011 - 02 December 2012

Latijns-Amerika en Afrika

05 April 2010 - 01 Juni 2010

USA

30 Oktober 2006 - 18 September 2007

Australië, Nieuw Zeeland, Thailand en Bali

Landen bezocht: