Tis mooi geweest! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Tis mooi geweest! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Tis mooi geweest!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

22 September 2007 | Nederland, Emmeloord

Mooi, om het even zwak uit te drukken. Maar het zit er helaas (alweer) op! Bijna elf maanden die uiteindelijk zomaar voorbij waren... Fantastische tijd gehad. Geweldige mensen ontmoet, en bijna iedere dag weer een aflevering van 'Het Leven is Goed' (Ik ben geloof ik tot deel 323 gekomen).

De laatste dagen was ik met Luuk op Ko Samui, een rit van maarliefst 15 uur. Waarvan we minstens 5 uur op een stoel hebben zitten wachten tussendoor. Maar ach, je bent op vakantie dus wie doet je wat! Tijdens die reis ook nog een nieuw record gevestigd voor het Guinessboek, door met 16 man en bepakking plaats te nemen in een pickup. Helaas bleek 17 net niet mogelijk, waardoor ik achter op de scooter naar de boot reed. Wat ik niet erg vond. In plaats van de normale boot, kwamen we op de nachtboot, een vrachtschip die er in plaats van de normale 2 uur, 6 uurtjes over deed. Voordeel: ze hebben hele relaxte bedjes en je hebt weer een overnachting bij de prijs in. 's Ochtends vroeg snel een hotel gevonden, paar uurtjes gepit, en toen op naar het strand. Daar, op het strand, hebben we de meeste tijd ook doorgebracht. Goed om nog even te genieten, en nou eens helemaal niets gedaan (behalve genieten dus).

Twee dagen later een lange rit terug naar Bangkok, een uur of 18. Daar aangekomen had ik nog anderhalve dag voor de nodige inkopen: kleding, dvd's voor zover het allemaal in de tas pastte natuurlijk. Ik kwam weer netjes op het maximum van 20 kilo. En toen zat het er echt op!

Het was fijn iedereen weer te zien, het huis bleek ook nog helemaal versierd, inclusief krokodil voor de deur... Erg grappig! Nu alleen nog even de knop omzetten, want het hoofd staat nog een in de vakantiestand en het is vreemd om weer in het toch wel vertrouwde Emmelcity te zijn (Gelukkig niet zoveel veranderd hier...)

Mijn laatste verhaaltje, dus wil ik jullie nogmaals bedanken voor alle reacties het hele jaar!! Dat was voor mij het leukste onderdeel van deze site en de reden om te blijven schrijven. En wie weet komt er ooit een vervolg, ik ben er wel achter gekomen dat reizen enorm verslavend is... Maar voordat ik begin met nieuwe plannen, eerst maar eens een baan en een huisje. Ook een uitdaging. En daar sluit ik maar eens mee af...

Allemaal tot horens/ziens weer!

Marco

  • 22 September 2007 - 19:40

    Miranda:

    Heey Marco!
    Je laatste verhaaltje alweer..Wij hebben met plezier je verhalen gelezen!! Super:) We vinden het ook wel weer gezellie dat je weer in Emmel-city bent! Nou we spreken elkaar..

    Greetz Miranda en Rich.

  • 22 September 2007 - 19:57

    Michiel:

    Waarschijnlijk de saaiste maar wel de hartverwarmendste foto uit de hele serie, welkom thuis!

    Back to the roots, in ieder geval weet jij de weg terug dus dat zal je ook nog wel vaker lukken.

    We horen nu natuurlijk graag eens de verhalen van jezelf als je eraan toe bent!

    Groeten,

    Michiel

  • 22 September 2007 - 22:05

    Lisette:

    Raar hè, om dan ineens weer thuis te zijn.. en toch ook weer 'gewoon' ofzo..

    Heel veel sterkte met wennen!! En met je nieuwe uitdagingen! Joyce had het al over een reünietje! Dus wie weet tot snel!!

    Groetjes, Lisette

  • 23 September 2007 - 07:33

    Joyce:

    jaja, 11 maanden is ook "genoeg". hahaha... Maar bij terugkomst blijkt er bij jullie toch wel veel op australie te lijken, krokodillen en al. Gevaarlijk hoor :)
    succes met de knop omzetten en we spreken ons nog.

    Groetjes Joyce

  • 24 September 2007 - 23:33

    Ebe:

    Wat vreselijk, je bent weer thuis! Ik heb het met je te doen jonge! Ik wens je heel veel sterkte en je mag me altijd bellen als je het niet meer aankan.

    :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 37057

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 01 Mei 2018

Van Tokyo tot ...

16 December 2011 - 02 December 2012

Latijns-Amerika en Afrika

05 April 2010 - 01 Juni 2010

USA

30 Oktober 2006 - 18 September 2007

Australië, Nieuw Zeeland, Thailand en Bali

Landen bezocht: