Eerste week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Eerste week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Eerste week Sydney

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

05 November 2006 | Australië, Sydney

Hoi allemaal in Nederland! Goed nieuws want ik heb mijn backpack eindelijk weer terug. Voelt echt als een luxe ineens. Over het weer zal ik het maar niet hebben... Dat wordt zo'n beetje iedere dag slechter! Vandaag regent het constant. Doet heel Nederlands aan trouwens ;) Tot gisteren sliep ik in het Morgans Hotel en sinds gisteren zit ik in het Woodduck Harbour City Hostel. Een groot gezellig hostel met iedere ochtend pannenkoeken als ontbijt. Klinkt goed he! Donderdag was het nog lekker weer, toen deden we (met de intro groep) een catamarantocht door de haven. Heel relaxed! Ook nog het Opera House gezien van dichtbij en gewandeld door de Botanical Gardens (groot park midden in de stad). Daar hangen een vreemd soort vleermuizen in de bomen (ben de naam natuurlijk vergeten). Die dag hadden we 2x een barbeque (helemaal volgens Australische traditie). Vrijdag was een regeldag en gisteren gingen we naar de Blue Mountains, een groot national parc niet zo heel ver van Sydney. Onze eerste kennismaking met kangeroes! (Nou ja, de eerste kennismaking was eigenlijk tijdens de barbeque!). Helaas werd het weer in de loop van de dag steeds mistiger en was er weinig te genieten van het uitzicht. Ik zal nu nog even proberen wat foto's te plaatsen. Helaas was mijn camera de eerste dagen leeg (reserveaccu zat in de tas) maar dan hebben jullie vast wat te bekijken.
Morgen ga ik een surfles doen, normaal gesproken had ik daar erg naar uitgekeken, maar met dit hopeloze weer... Ach, we zullen wel zien. Tot later maar weer!

• 05 November 2006 - 13:02

Marjolein:

Foto's plaatsen is niet gelukt? Nou ja, volgende keer maar dan, ik wil wel es foto's zien van jou, stuntelend op een surfplank (want ja, zo gaat dat he....)hihi

• 05 November 2006 - 18:46

Sander:

Hey ouwe wereldreiziger. Goed te horen dat je bent aangekomen. Geniet ervan. groet, Sander