There we go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu There we go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

There we go!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

14 December 2011 | Nederland, Zwolle

Het is bijna zover, 3 daagjes nog, Cancun is gewaarschuwd... Midden en Zuid Amerika staan op de planning! Niet gedacht na 2007 nog eens zo langdurig op pad te gaan, maar mijn carriere moet het opnieuw ontgelden en het huisje heeft een goede 'oppas' gevonden. En hoewel dit bloggen een beetje aanvoelt als 2006, heb ik natuurlijk voldoende tijd straks om hier een verhaaltje te kloppen. En da's eigenlijk best leuk!

Een enkeltje Cancun, Lonely Planet van Centraal Amerika in de pocket, 3 dagen een hostel, malariapillen voor 8 maanden, spuiten gezet, dubbele creditcard in het handje... ja, ik denk dat ik wel even vooruit kan! Mexico om te beginnen, maar de andere landen trekken me misschien nog wel meer. Mijn kennis van de Spaanse taal uitbreiden naast het woordje servesas kan ook geen kwaad, wie weet... Brazilie begin dit jaar smaakte ook naar meer, dus een terugkeer naar Zuidelijk Amerika staat ook zeker op de lijst. Ik ga er lekker de tijd voor nemen. Zuidpool, Galapagos Eilanden, ik sluit niets uit, tijd en budget zullen het weten!

Nog even 'genieten' van de kou en dan maar kerst vieren onder een palmboom. Somebody's gotta do it ;-) Feliz Navidad en tot snel horens!

  • 14 December 2011 - 07:33

    Joyce:

    hahaha... dus toch maar waarbenjij.nu/ Geniet van de laatste regendaagjes en kou hier en alvast een goede vlucht naar Cancun. We horen vanzelf wel hoe wat je plannen zijn. Geniet ervan.

    X joyce

  • 14 December 2011 - 08:46

    Miranda En Richard:

    Heey, Leuk dat we je verhalen weer kunnen volgen via waarbenjij.nu
    Alvast een goede vlucht naar Cancun, we hopen dat je een mooie tijd tegemoet gaat, geniet ervan!

    Groetjes en tot horens,
    Richard en Miranda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 37057

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 01 Mei 2018

Van Tokyo tot ...

16 December 2011 - 02 December 2012

Latijns-Amerika en Afrika

05 April 2010 - 01 Juni 2010

USA

30 Oktober 2006 - 18 September 2007

Australië, Nieuw Zeeland, Thailand en Bali

Landen bezocht: