Hawaï - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Hawaï - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Hawaï

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

26 Mei 2010 | Verenigde Staten, Waikīkī

Aloha! Toch nog maar even een bericht vanaf Oahu, Hawai! Ik dacht, hoe ver naar het westen kun je gaan in Amerika? Best wel ver! Vanaf LA naar Honolulu gevlogen, bijna zes uur, en hier probeer ik het dan maar acht dagen vol te houden. 'Hang Loose' zeggen ze hier, take it easy en dat doe ik dus maar!

Natuurlijk heb ik ook Pearl Harbour en de gezonken USS Arizona bezocht. Indrukwekkend, net als de onderzeeër Bowfin (uit 1942) en het slagschip Missouri. Daarnaast hebben we met z'n vieren een auto gehuurd voor een dag en hebben zo het eiland verkend. Onderweg nog de Black Pearl gespot, het schip van Pirates of the Caribbean. De opnames schijnen elders op het eiland bezig te zijn. Verder hou ik me bezig met surfen, snorkelen en stranden bezoeken... Ja, het is bikkelen iedere dag!

Vrijdag vertrek ik voor de laatste keer naar Los Angeles, waar ik dan nog twee volledige dagen heb. De Warner Brothers Studio en Venice Beach/Santa Monica staan dan op mijn planning. Niet te geloven hoe snel de laatste weken voorbij zijn gevlogen!

Vorige week in Los Angeles nog Jay Leno's Tonight Show bezocht, geinig om mee te maken en Eddie Murphy was er om over zijn nieuwe Shrek film te praten. En ja, ik heb de uitzending gehaald ;)

Volgende week dinsdag land ik weer op Hollandse bodem, als het goed is, met medewerking van British Airways en zonder stakingen... Heb al een schemawijziging gekregen en mag zodoende 6 uurtjes bivakeren in Londen. Dat wordt tax free shoppen of een koffiemarathon, anyway... Eerst nog maar even genieten hier. Zie jullie snel!

  • 27 Mei 2010 - 06:15

    Joyce:

    wow he.... zit je zomaar even in Hawaii... doe je goed! Geniet van de laatste dagen, het is echt snel gegaan. Bikkel ze nog even met zonnen, surfen en al het andere. En natuurlijk alvast een goede terugreis. tot snel.

    Gr. Joyce

  • 27 Mei 2010 - 06:32

    Roland:

    Pieter, staat Scheveningen ook nog op je lijstje van stranden om te bezoeken? want dan moeten we zeker voor een biertje gaan.. Alles wat je daar doet, kan hier ook. Alleen het zicht met snorkelen is niet te garanderen (net als het weer trouwens..)

    Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Waikīkī

Marco

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 37057

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 01 Mei 2018

Van Tokyo tot ...

16 December 2011 - 02 December 2012

Latijns-Amerika en Afrika

05 April 2010 - 01 Juni 2010

USA

30 Oktober 2006 - 18 September 2007

Australië, Nieuw Zeeland, Thailand en Bali

Landen bezocht: