USA! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu USA! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

USA!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

22 Maart 2010 | Nederland, Zwolle

Twee weekjes te gaan nog!

Deze oude blog maar weer eens opgepoetst. De bedoeling is om hier de komende tijd wat verhaaltjes op te schrijven vanuit Amerika! Wanneer het tussendoor uitkomt natuurlijk, want ik kon het wel eens druk hebben met het uithangen van de toerist.

Mijn plannen in het kort... Op 5 april vlieg ik naar New York, twee maandjes later vlieg ik vanuit Los Angeles weer terug naar huis. Coast to coast dus. Hoe en waarlangs ik de tussenliggende pak 'm beet 5000 km ga afleggen heb ik inmiddels ongeveer bepaald. Het idee is om vooral per trein te reizen, steden als Washington, Chicago, San Francisco en Vegas te bezoeken, wat mooie stukjes natuur te bekijken zoals Yosemite, Grand Canyon, Niagara, wat toertjes te doen, mijn 30 verjaardag te vieren, somewhere... Voor de rest gewoon lekker genieten. En maar zien wat er allemaal van komt! Go with te flow...

Nog wel even hopen dat British Airways mij wil brengen zoals we hadden afgesproken (aan het staken zo af en toe).

Goed, ik ga de Lonely Planet nog eens doorspitten in de tussentijd. Adios, en mocht ik jullie voor mijn vertrek niet meer zien, alvast tot over een paar maandjes!

Marco

• 23 Maart 2010 - 07:39

Miranda En Richard.:

Hey Marco,

Leuk om straks op deze manier weer je verhalen te lezen! We zijn erg benieuwd. We zien elkaar nog voor de tijd, maar we hopen dat je een gave tijd hebt in Amerika!

• 29 Maart 2010 - 10:52

Joyce:

ha die Marco,

afgelopen weekend was gezellig! Ben benieuwd naar je verhalen.

Gr. Joyce

• 31 Maart 2010 - 09:57

Edward:

Ik ben stikjaloers! Heel veel plezier in de US of A.

• 04 April 2010 - 19:43

Tante Liza:

Hallo Marco:

We hebben je een lange tijd niet ontmoet.
    Een goede vlucht toegewenst en een fijne tijd in Amerika.
    We zullen je verhalen lezen!