Karijini en Broome deel 2 - Reisverslag uit Broome, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Karijini en Broome deel 2 - Reisverslag uit Broome, Australië van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Karijini en Broome deel 2

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

12 Mei 2007 | Australië, Broome

Ben ik alweer, om mijn verhaal van de afgelopen week even af te maken! Ik zou jullie natuurlijk nog vertellen over Karijini national park... Bedankt trouwens nog voor al jullie leuke reacties en felicitaties! Als jullie een sms hebben gestuurd dan heb ik die helaas niet ontvangen, aangezien ik een dag of 10 zonder bereik zat (en alle berichtjes worden na enkele dagen blijkbaar gewist... leve vodafone!)
Had ik al gezegd dat Broome erg leuk is? Broome is dus erg leuk! :-) Veel palmbomen, muggen en een prachtig strand. We staan nu op de camping vlakbij Cable Beach met een heel relaxed zwembad, een paar minuten rijden van het (kleine) centrum. Zoals altijd zijn we weer bekenden tegengekomen die we eerder al ontmoet hebben aan de westkust. We zoeken nog 1 of evt 2 mensen die meerijden, want maandag willen we zo weer vertrekken richting Darwin.
Vanuit Coral Bay vertrokken we zondag richting Karijini national park. De eerste campsite was er ééntje van eenvoud (wat zo af en toe best wat heeft). Geen douche, pikkedonker en erg stil. 's Nachts hoorden we de dingo's huilen, wat je echt weer het gevoel geeft dat je in de bush slaapt. De andere dag bezochten we prachtige watervallen en beekjes waar je kon zwemmen. De tweede dag sliepen we op een camping met restaurant (natuurlijk uiteten geweest en heerlijk gegeten). De omgeving daar zag er haast uit als een stukje afrika (de giraffen konden elk moment te voorschijn komen zeg maar). Ook de rit van camping 1 naar camping 2 zal me bijblijven: 50 km onverharde weg met kerstmuziek, een graadje of 30 en meezingen met wham en mariah kerrrie :-)
Die dag erop reden we naar Port Hedland, een saaie industriestad waar we zoals gezegd afscheid namen van onze duitse 'zonnestraaltjes'. Van daaruit zijn we in 1 dag naar Broom gereden. Ik zal nu proberen de foto's nog even te plaatsen en groet jullie weer vanuit tropisch Broome!

• 12 Mei 2007 - 08:04

Joyce:

erg gave foto's. Jammer dat de giraffen en leeuwen maar in Afrika zijn gebleven :)
    Succes onderweg naar Darwin. Gaan jullie eerst naar Lichtfield en Kakadu?

Groetjes Joyce

• 12 Mei 2007 - 09:34

Sander:

Hey Marco,

Waarom sta je steeds met alleen maar meisjes op de foto?
    Doe je goed!

• 12 Mei 2007 - 10:18

Miranda & Richard:

Ha Marco,
    De foto's zijn weer erg leuk!!
    Veel plezier verder met jullie reis richting Darwin!

Greetz Miran en Rich :D

• 15 Mei 2007 - 07:27

Bart:

hahaha, Heb de zelfde dingen gezien!! vette shit he!!! have fun!!

mzzls Bart

• 16 Mei 2007 - 12:52

Roland:

Hey Pieter,
    Hoest met jullie? en met je familie lindworm, kunnen ze een beetje tegen de droogte op de afrikaanse steppe?? Je had beter kunnen blijven, want binnenkort gaan we ontbijten bij de dome met lotte die weer terug komt... helaas!

Have fun, goeie reis!

• 20 Mei 2007 - 16:49

Joyce:

Hee, idd een nederlands biertje en een broodje kroket smaakt toch wel weer goed. ;)