Las Vegas en San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marco IJmker - WaarBenJij.nu Las Vegas en San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marco IJmker - WaarBenJij.nu

Las Vegas en San Francisco

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

06 Mei 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Een korte update vanuit San Francisco! Kort, want ik vermaak me hier veel te goed... Na weer een forse busrit via San Fernando, San Jose, nog wat Sans, aanbeland in San Francisco. De (leuke) kermis van Las Vegas achter me gelaten en ik moet zeggen, het is een verademing om weer in een 'echte stad' te zijn.

Nog bedankt voor al jullie reacties en felicitaties trouwens! Het was een bijzondere dag in de Grand Canyon... En wat een geweldig uitzicht, ben van het eerste uitzichtpunt naar het volgende gelopen, uurtje wandelen, en het oversteeg echt mijn verwachtingen.

Las Vegas is inderdaad een groot circus. En ik verbleef - hoe toepasselijk - in het Circus Circus Hotel. Op de Strip, 35e verdieping en echt voor een schijntje! Wel leuk om het hele gokgebeuren mee te maken, maar ben uiteindelijk ver om de slot machines (met omaatjes in joggingpak) en roulettetafels heengelopen. Niet echt mijn ding. Wel naar een aantal leuke shows geweest. Illusionist Lance Burton, de Sin City Comedy Show en nog wat gratis shows op de Strip. Goed entertainment...

In San Francisco gisteren meteen Alcatraz bezocht, met koptelefoon op een uurtje rondgestruind door de cellenblokken... Interessant. Vandaag een flink stuk gelopen naar de Golden Gate Bridge en door het aanliggende park, mooi mooi allemaal. Enne, niet om jullie jaloers te maken, maar dat mooie weertje blijft me maar achtervolgen...

Ik ga er een weekje San Francisco van maken! Ik vermaak me hier namelijk erg goed en ook het hostel is zeer in orde. Maandag vertrek ik voor twee dagen naar Yosemite... Zeer benieuwd. Vervolgens woensdag of donderdag richting LA. Heb ook weer wat plaatjes bij dit verhaal op m'n Hyves gezet gisteren (marcoijmker.hyves.nl)

Dat is het wel weer zo'n beetje, nog 25 dagen te gaan dus jullie horen in de tussentijd vast nog wel een keer van mij!

• 07 Mei 2010 - 07:11

Sander:

Hey Marcomeister,

Klinkt weer goed, wanneer deel je foto's met je vrienden zonder hyves?

Viel spass,
    Sander

• 07 Mei 2010 - 07:27

Joyce:

hee, gave verhalen allemaal. veel plezier in Yosemite park.kijk uit voor de beren :)
    Succes nog de komende 25 dagen in LA of San fransisco.

Gr. Joyce

ps: hier was ook weer mooi weer, maar helaas; we zijn weer in nederland dus vooral regen...

• 07 Mei 2010 - 12:20

Miranda En Richard.:

Hey,

Nou je maakt ons wel jaloers met dat mooie weertje ;) hier in Espel is het lkkr nat!
    Geniet nog ff daar in San Francisco he!!

Groetjes Miran en Rich.

• 07 Mei 2010 - 15:25

Marco:

Hmm... Ik dacht dat de foto's zichtbaar waren voor iedereen... Vraag Louise anders even of je mag meekijken Sander ;)

Adios!

• 08 Mei 2010 - 06:48

Ebe:

Op de foto's te zien heb jij zelfs sneeuw, dus met je uitschieters is het daar gemiddeld net zo'n (lees niet:zon) temperatuur als hier.. koud dus :(

Enjoy

• 10 Mei 2010 - 07:31

Len Van FIZZ:

Hai Marco,
    long time no see. Wel heel leuk om je verslag te lezen. Zeker omdat ik er zelf geweest ben. Te gek dat je dit allemaal onderneemt. Je haalt eruit wat erin zit. Veel plezier verder en blijf de verslagen schrijven. groet Len (FIZZ)

• 11 Mei 2010 - 20:25

Eva:

Hé Marco!

Leuk zeg om al je verhalen te lezen. Je hebt echt al een hoop gezien!Helaas heb ik geen hyves, dus kan je foto's niet zien. Misschien eens bij terugkomst met zn allen weer afspreken, kan ik ze bewonderen?!Maar zover is het nog lang niet! Geniet nog van je laatste maand!
    Gr Eva

• 14 Mei 2010 - 17:00

Piet En Annie Dongen:

Hoi Marco, je bent dus niet als miljonair uit het casino komen rollen, dus het wordt weer gewoon naar de baas in Zw. en sparen voor de volgende trip. Geniet van de laatste dagen in de States en wij genieten mee.